Vonino Orin HD

Pros: Ieftina, combinatie hardware buna in banii acestia, romaneasca
Cons: Lipsa 3G, GPS, autonomie mica (4 ore)

O tableta romaneasca ieftina care merita incredere.

Vonino este o marca romaneasca care vinde tablete. Da, inca o firma romaneasca ce pune chinezii la treaba! Ma rog, treaba asta e de discutat. Unii zic ca ei nu fac altceva decat pun un abtibild pe o chinezarie, altii spun ca pe langa abtibildul acela mai optimizeaza si software-ul sa se simta mai europeana experienta. Ei bine, parerea mea este intre. Dar spre final sa fim seriosi, toti ne uitam la bani! Iar tabletele romanesti, indiferent ca sunt vonino, allview, utok sau de la alti producatori autohtoni, sunt foarte ieftine.

Pentru perioada aceasta am ales un model foarte ieftin si care stie sa faca basic-ul foarte bine. Pe scurt, procesorul dual-core in combinatie cu 1 gb de ram isi face treaba cu sfintenie in cele ale internetului. Atata timp cat va va tine bateria, veti putea urmari filme hd, videoclipuri youtube, juca ce este relativ nou in market linistiti. Totusi nefiind de “marca” partea hardware nu este optimizata pentru a scoate cele mai tari performante, asa ca, nu va suparati daca mai prindeti un restart atunci cand se incinge foarte rau sau mai incepe sa sacadeze ultimele jocuri 3D. Un factor important care m-a facut sa aleg acest review este cei 512 gb cloud storage oferiti gratuit daca achizitionati tableta! Mai mult de atat, direct prin o aplicatie puteti vizualiza poze, filmulete si asculta muzica direct din cloud, bineinteles daca aveti conexiune internet. Pana la urma uitati-va la pret. Pret calitate mi se pare de ajuns!

Chiar daca unii sunt sceptici eu ma bucur ca firmele romanesti au inceput sa investeasca in tehnologii, asa ne putem permite si noi ceva mai nou pe lumea asta.

Tableta Vonino Orin HD – Pret – 374 Lei
Pentru oferta completa click pe butonul albastru!