PS4 vs Xbox One

Pros: Doua unitati puternice de gaming care va vor satisface si cea mai ridicata pretentie.
Cons: Pretul imens si asemanarea lor din ce in ce mai mult cu unitatile desktop. In fond sunt doua calculatoare optimizate pentru a face doar un lucru.

Noile console nu ofera un wow in comparatie cu cele vechi dar sper ca noile GPU-uri sa ofere putere mai multa pentru o lumea mai plina de detalii in noile jocuri.

PlayStation 4 si Xbox One au fost lansate oficial si la noi in tara. Dilema de cand s-a nascut gaming-ul pe console a fost alegerea uneia. PS4 sau Xbox one?

Scurt si la obiect, nici una dintre ele nu iese in evidenta cu ceva special fata de cealalta. Pana si la pret sunt asemanatoare.

Sa incepem cu designul. Xbox seamana mai mult cu o unitate desktop pusa pe verticala, cu dimensiuni mai mari decat PS4. PS4 are asa cum ne-a obisnuit o forma mai micuta, un design mai placut dar din cate imi aduc aminte la celelalte console, din cauza formei aerisirea lipsea cu desavarsire si tindea ca acestea dupa mai multe ore de jucat sa se incinga foarte tare. Poate or fi rezolvat aceasta problema.

Pe partea hardware, cele doua sunt aproape similare. Folosesc, mai ca as spune in ciuda, amandoua proceoare grafice marca AMD Radeon uitand de NDVIDIA. Procesorul grafic PS ruleaza cu 1.84 Teraflopi iar Xbox doar cu 1.31 Teraflopi. CPU-ul celor doua sunt identice, un AMD 8 core pe o arhitectura x86. La RAM exista diferanta doar de tipul acestora, PS4 lucreaza cu DDR5 iar cealalta cu DDR3. Pana aici am spune ca PS4 gata bate la grafica Xb0x, dar ne-am insela. Amandoua consolele sunt foarte bine optimizate hardware, atat de bine programate incat nici nu o sa va dati seama de diferenta graficii in jocuri. Amandoua au HDD-uri de 500 GB, cu precizarea ca doar Sony permite upgradarea lui.

Camerele lor sunt foarte imbunatite in comparatie cu versiunile anterioare. Cei de la Xbox au largit unghiul vizual iar distanta mare care trebuia sa o ai atunci cand o foloseai s-a micsorat. Amandoua vin la pachet cu cate un joystick wireless. Joystick-urile sunt in principiu la fel ca cele anterioare doar cu mici modificari la design. (sa le zicem facelifturi)

La categoria gameplay folosind miscarile corpului, trebuie sa va spun ca playstation inca foloseste motion controller pentru detectia jucatorului iar Xbox a imbunatatit Kinect-ul.

Eu personal m-as bucura mai mult de un Xbox One prin prisma Kinect-ului care vine la pachet. Este mai multa distractie cand te joci fara a fi obligat sa ti ceva in mana, credeti-ma am avut PS3 cu motion controller si pe langa faptul ca a trebuit sa dau bani pe fiecare controller trebuia sa am grija sa fie mereu incarcate. Asadar, pentru cei carcotasi cu pretul, PS4 pentru a beneficia de EyeCamera si MotionController mai trebuiesc investiti cativa lei buni, ajungand la aceeasi bani.

Un lucru care nu mi-a placut niciodata la aceste console sunt cele dou centre online in care vor trebui investiti bani ca sa puteti downloada jocuri, aplicatii, continut multimedia si a inchiria servere pentru a putea juca multiplayer online.

Pentru a alege intre ele, va sfatuiesc sa nu va uitati la partea hardware, pentru toate jocurile facute pentru ele sunt optimizate astfel incat sa mearga non stop la rezolutii maxime fara sa intampinati probleme. Puteti insa va uitati la ce-si cumpara prietenii vostri pentru ca jocurile folosite de o consola nu sunt compatibile in multiplayer cu cealalalta.

Xbox One vs PS4 este un meci in care pierde utilizatorul, multi bani. Recomandarea mea este ca in banii ce-i dati pe o astfel de consola sa va cumparati un calculator. Si credeti-ma la 3000 de lei puteti construi o unitate de gaming foarte performanta care sa va permita sa jucati ultimele aparitii cativa ani buni la rand. Plus ca se poate face upgrade mult mai usor si ieftin. A si apropo de ieftin, uneori preturile jocurilor pe PC sunt la jumatate de pret fata de console.

Dar fiecare cu dorintele sale. Asadar, daca va doriti sa achizitionati una dintre ele mai jos aveti doua linkuri utile.

Xbox One Kinect – PRET 2899 Lei PS4 – PRET 1788 Lei

xbox one kinect PS4