Assassin’s Creed, mostenirea

Pros: Assassin's Creed, indiferent de partea pe care o jucati, un joc complet, cu o grafica exceptionala si gameplay care o sa-ti taie respiratia in cele mai aprige scene de lupta.
Cons: Uneori putin stresante catararile si descoperirile monumentelor istorice.

Daca sunteti fan jocuri de actiune, acesta este un must have.

Assassin’s Creed Heritage Collection este o colectie de jocuri extraordinare semnate de cei de la Ubisoft, poate chiar cea mai titrata serie a lor.

Chiar daca nu contine ultimul titlu al sau, Black Flag, cele cinci parti anterioare ale jocului or sa va tina toata primavara in fata calculatorului facandu-va sa va doriti in vara excursii in Ierusalim, Florenta, Roma sau plimbari prin padurile indienilor americani. De ce zic asa? Pe langa povestea frumos construita (cel putin pana la Revelations) Assassin’s Creed abunda in detalii ale locurile pe care personajele principale le viziteaza in sutele de misiuni disponibile. Si credeti-ma, de la primul episod pana la ultimul,  calitatea imaginii este fenomenala. Imagini care or sa-ti taie rasuflare.

Story line-ul, desi ati crede ca e mult de povestit fiind vorba de atatea parti, o sa devina destul de simplu dupa al doilea episod. Tu, esti un tip modern care vrea sa incerce o noua tehnologie folosind dispozitivul Animus. Ei, niste templieri suparati pe istoria stramosilor tai vor sa afle inaintea asasinilor secretul suprem.

Si astfel incepe jocul. Intri in pielea stramosilor tai: Altair, Ezio sau Connor. Si cum ne-am obisnuit sa credem ca templierii au fost rai, tu faci parte din ordinul celor buni, al asasinilor. Tot un fel de templieri decat ca mai stealthy si mai putin interesati de conducerea lumii :). Tot storyline-ul asa se desfasoara, tu ucigand templieri nesuferiti care te alearga si hartuiesc pe unde te prind, faci adevarate masacre in pietele publice romane, te iei putin la tranta cu veveritele din padurea americana si ajungi sa afli secretul civilizatiilor antice si extraterestre. Clar, ala care s-a gandit la jocul asta, a vazut prea multe episoade din Astronautii Antici de pe History.

Ce spun eu, este mult mai mult decat minimile detalii care le-am precizat eu aici. Sunt lumi gigante care or va atrag in ele si o sa va doriti nu doar sa faceti misiunile normale ci si sa explorati,  sa retraiti momente din istoria tarilor Arabe, ale Europei (de pe vremea papei) sau ale Americii (marele incendiu de la New York).  Aveti incredere in mine, daca vreti un joc care sa va tina atat de mult sa nu plecati de langa mouse  si tastatura pana noaptea tarziu, asta e pachetul de care aveti nevoie! Cu rugamintea sa vi-l luati dupa ziua femeii ca sa nu fiti absenti :). Nu va uitati ca nu are ultimul titlu, pana la actiunea de acolo aveti mult mai multe senzatii tari de trait. Va las un trailer mai jos sa vedeti despre ce vorbesc.

Daca vreti sa deveniti asasin si sa ucideti in scene spectaculoase de lupta atunci apasati butonul albastru!

Assassin’s Creed Heritage – Pret  125 lei

Assassin's creed heritage